Biuro Rachunkowe Tarnów Barbara Podraza świadczy kompleksowe usługi księgowe i kadrowo-płacowe dla:

przedsiębiorstw korzystających z uproszczonych form księgowości (indywidualna działalność gospodarcza, Spółki Cywilne, Spółki Jawne), osób prywatnych.

Zatem jeśli Państwo:

– planujecie otworzyć własną działalność gospodarczą i szukacie odpowiedniej księgowej,

– prowadzicie już działalność gospodarczą, ale z jakiegoś powodu szukacie nowego Biura Rachunkowego do prowadzenia księgowości,

– potrzebujecie pomocy w sporządzeniu wniosku o dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej, np. z Powiatowego Urzędu Pracy,

– chcecie sporządzić roczne zeznanie podatkowe,

– potrzebujecie zatrudnić nianię na umowę uaktywniającą,

to nasze Biuro jest po to, aby Państwu w tym pomóc.

Nasze usługi świadczymy z najwyższą starannością. Dbamy o miłą i przyjazną atmosferę. Naszym priorytetem jest zadowolenie każdego Klienta.

Gwarantujemy, że wszystkie usługi świadczone przez nas zostaną wykonane rzetelnie, w terminie i w dobrej cenie.

Szanujemy Państwa czas, dlatego oferujemy Państwu również darmowy odbiór dokumentów z siedziby firmy na terenie miasta Tarnowa, a także z kilku okolicznych miejscowości, w zależności od trasy naszego przejazdu.

Poniżej prezentujemy główne obszary naszej działalności.

 

  • Księgowość i podatki:

prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów,

prowadzenie ewidencji przychodów dla celów rozliczeń zryczałtowanego podatku dochodowego,

prowadzenie rejestrów zakupów i sprzedaży dla potrzeb podatku VAT,

prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia i innych,

sporządzanie niezbędnych deklaracji podatkowych,

sporządzanie rocznych zeznań podatkowych, zarówno dla Przedsiębiorców jak i osób prywatnych.

  • Kadry i płace:

prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowych,

prowadzenie akt osobowych pracowników,

prowadzenie rejestru badań lekarskich i szkoleń BHP,

prowadzenie rozliczeń oraz sporządzanie deklaracji dla ZUS,

sporządzanie list płac,

sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzeń pracowników młodocianych,

sporządzanie wniosków o refundację z PFRON,

sporządzanie wniosków o wydanie zaświadczenia A1,

kompleksowe rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło,

sporządzanie deklaracji i zaświadczeń dla pracowników.

  • Dodatkowe usługi:

obsługa umów uaktywniających dla niań,

sporządzanie wniosków o dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej, np. z Powiatowego Urzędu Pracy,

sporządzanie sprawozdań do GUS,

pomoc przy rejestracji podmiotów gospodarczych oraz przy likwidacji działalności gospodarczej,

możliwość odbioru dokumentów z siedziby Klienta,

bieżące doradztwo w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

współpraca z Klientem przy kontrolach z ZUS, Państwowej Inspekcji Pracy lub Urzędu Skarbowego.

Jeśli czegoś Państwo nie znaleźliście w ofercie naszego Biura, serdecznie zapraszamy do kontaktu aby sprawdzić, co jeszcze możemy Państwu zaoferować.